Zamyslela jsem se nad úvahou jakou cenu dát na produkt, který jsme sami vytvořili? Jakou má hodnotu?
Vzít v potaz všeobecnou hodnotu ceny toho určitého produktu, kterou nabízí trh a tam někde se zaškatulkovat a určit tak tu svou cenu produktu?
Myslím, že částečně to funguje na úrovni podvědomí, protože ve většině případů, odpovídá produkt hodnotě, jakou dáváme sami sobě.
Co si myslíme o sobě? Jakou hodnotu máme? Jak to vnímáme?
Dokážeme se správně ocenit? Nebo máme o sobě pochybnosti, že nejsme dost dobří. Kdo by si proboha od nás něco koupil za takovou cenu? Tahle cena už je přece moc!
To si nikdo nekoupí!
Nabídka určuje poptávku a poptávka určuje nabídku. Co nabízíte? Je po tomto produktu poptávka? Bude zájem o váš produkt?
Kolik práce, energie, znalostí a času jste do produktu investovali? Kolik hodin, dnů nebo měsíců? Čas jsou peníze a peníze jsou energie. Jde o zachování rovnováhy, co vydáváme, to se nám vrací zpátky.
Jakou hodnotu má tedy váš produkt? Nakolik si ceníte času, svých znalostí a zkušeností, které předáváte dál? A především, jaký prospěch má produkt pro druhé?
Jakou hodnotu má, že dáváte do nabídky sami sebe, energii, myšlenky, pocity a své srdce? To, co nabízíte, jste vytvořili s vášní, touhou a vírou, a věříte, že to má smysl. Chcete se podělit o své nitro a máte touhu pomáhat druhým. Sdílet své poznání a vědomosti.
Jakou tomu dáváme hodnotu? Jakou hodnotu máme my?
Můj názor je, že naše hodnota, hodnota člověka, je nevyčíslitelná. Takže k tomu, že jsme jedineční a jakou máme cenu, si musí dojít každý sám. Na povrchu to nemusíte poznat, obal sice prodává, ale důležitý je obsah. Je potřeba rozbalit a nakouknout dovnitř.
Všechno začíná u nás, jak mír, tak láska i naše sebehodnota.
Tak zkuste nakouknout dovnitř- do tohoto ebooku a přes ebook můžete nakouknout dovnitř, do sebe. 🙂
Všechno poznání začíná u sebevědomí, u sebedůvěry a sebehodnoty.
S láskou Milena